سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خرد است که آدمیان به ستیغ دانش می رسند . [امام علی علیه السلام]

مطالعات ادیان

نرم افزار به سوی حقیقت از مجموعه کتابخانه شیعه شناسی و پاسخ به شبهات وهابیت از سوی مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان تحت اشراف آیت الله مظاهری در نمایشگاه قرآن عرضه شد.

سید سعید حسینی مسئول غرفه مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار معارف ایرنا، افزود: این نرم افزار شامل متن ? ???جلد کتاب و ? ????مقاله فارسی و ? ????جلد کتاب و ? ???مقاله عربی پیرامون شیعه شناسی و پاسخ به شبهات وهابیت است.

وی اظهار داشت: ارایه فهرست تمامی کتاب‌ها و مقاله‌ها در بیش از ? ???هزار موضوع، جستجوی پیشرفته در متن، تصاویر و پوسترهای زیبا و جذاب و امکان چاپ صفحات و انتقال متن به دفترچه یادداشت از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار است.

حسینی خاطرنشان کرد: علاوه براین، نرم افزار رد فرقه ضاله بهائیت ? ??ادامه نرم افزار به سوی حقیقت، شامل ? ????کتاب و مقاله به زبان عربی و فارسی در نمایشگاه قرآن ارایه شده است.

وی افزود: تعداد کتاب‌های فارسی این نرم افزار ? ????کتاب در پنج بخش است که شامل ? ???کتاب و مقاله با موضوع عقاید، ? ???کتاب و مقاله با موضوع داستان، ? ???کتاب و مقاله با موضوع استعمار و ????کتاب و مقاله در رد و نقد فرقه ضاله بهائیت است.

حسینی ادامه داد: همچنین مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان کتابخانه‌های دیجیتالی مرتبط با ائمه معصومین از جمله یامبر اسلام (ص)، امام علی (ع)، حضرت زهرا (س)، امام حسن (ع)، امام حسین (ع)، امام رضا (ع) و حضرت صاحب الزمان (عج) را در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن عرضه کرده است.

مسئول غرفه مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان اظهار داشت:
مدینهالعلم، باب العمل، ریحانه، کریمانه، سفینهالنجاه و شمس الشموس عنوان هریک از کتابخانه‌های دیجیتالی هستند که به ترتیب به زندگی و احادیث رسول اکرم (ص)، حضرت علی (ع)، حضرت زهرا (س)، امام حسن (ع)، امام حسین (ع ) و امام رضا (ع) می‌پردازند.

وی افزود: امکان جست و جوی پیشرفته در متن، پاورقی و عناوین، تصاویر و پوسترهای زیبا، نغمه‌های دلنشین، متن زیارتنامه‌ها و امکان پرینت صفحات و انتقال متن از ویژگی‌های کتابخانه‌های دیجیتالی است.

حسینی بیان داشت: از دیگر کارهای قرآنی این مرکز که در قالب نرم افزار تولید شده نرم افزار فیض تمام شامل قرآن کریم، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه است که به صورت گویا و در قالب یک سی دی طراحی شده است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که از ? ???مردادماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) آغاز شده تا ? ???شهریورماه پذیرای بازدیدکنندگان است.




گروه وهابیت شناسی ::: سه شنبه 88/6/10::: ساعت 12:54 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 9


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :53883
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>آرشیو شده ها<<
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<